View Single Post
Old 01-08-2006, 13:58
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to vwleusden
Red face

Quote:
Originally Posted by vw roadwarrior
er is meer dan de bekrompen wereld die vw heet...

en dagje dolfinarium hardewiijk kan geregeld worden hoor..

ben der dit jaar al geweest

ik maak foto's van evenementen.die zet ik op internet om ze met iedereen te delen.
niet iedereen gaat naar die events toe dus kunnen ze via de wondere wereld die internet heet toch even kijken wat ze nou wel of niet gemist hebben als ze willen.
ik een geheel vrije keuze of je ze bekijkt of niet.

in jullie geval is het om te laten zien wat voor superieure auto's jullie wel hebben in vergelijking met bovenstaande wagens..

schaam me er gewoon voor dat ik vw rij als ik jullie reakties hier lees..

@ vw leusden.als je iemand niet kent moet je niet gaan oordelen over de persoon..

zeg ook niet tegen jou toch dat jouwn leven bestaat uit het commentaar geven en bekritiseren van andere mensen...en het tentooonstellen dat jij de ultieme vw man bent in vergelijking met anderen...

Even je lange tenen intrekken meneer

Maar dan ga ik verder met het bekriteseren van bepaalde personen omdat ik de ultieme vwman ben met een superieure *kuch* volkswagen.

Op elk forum waar ik ook maar even kijk kom ik jou tegen met al die verslagen van je, of heb je een script gemaakt dat overal automatisch een topic aanmaakt ? Het lijkt echt net of je daadwerkelijk geen ander leven heb buiten die auto's om, want er zit erg veel tijd in met wat je doet. Men weet heus wel wie je bent met je "interceptor".

Je weet zelf overigens best dat men hier niet echt houd van tok tok tuning auto's en vast en furieus film ding look a like hokken. Er zijn denk ik zat andere fora waar men er net zo over denkt alleen zeggen mensen het niet. Daar zou men juist wat van moeten zeggen. Sommige dingen die je post zijn vind ik zeker leuk, zoals die van autocross want dat is gewoon mooi... vooral de techniek die erin gebruikt wordt. Ik ben gewoon een autoliefhebber en het is puur toeval dat ik VW rijd.
Reply With Quote