21-07-2006, 08:51
|
 |
VW Guru
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by breadfan83
en tis weer raak!
is toch niet te geloven dat dat volk niet met hun knoken van andermans spullen af kan blijven... je zou toch wel denken dat zo'n auto wel opvalt en snel terug gevonden is... nouja, hoop t iig voor je!
btw, slecht nieuws voor alle golf 5 bezitters. de nieuwe golf is op t moment de meest gestolen auto!
|
dat is het meestal een auto kan beter niet opvallen dan heb je meer kans dat je hem nog ergens ziet met vervoeren of dergelijke
een auto als deze kun je er van op aan dat hij nooit geen dag licht zal zien in zijn geheel maar in onderdelen zal verkocht worden voor prijzen waar je de tranen van in je ogen krijgt
ik hoop voor de gene van wie de auto is dat ze de rest van de autos ook komen ophalen
ik had een bewakings camera opgehangen ik ga er ook vanuit dat het bekenden zijn geweest die dus wel weten hoevel geld er in deze autos gestoken gaat worden en ze waarschijnlijk niet kunnen wachten om die ook te pakken
iig sterkte er mee en ik hoop dat je je auto heel terug vind of tenminst wat er dan nog van over is
|