Thread: Smoelenboek
View Single Post
  #69  
Old 10-07-2006, 00:14
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Smile Foto's van René en Mirella... en de kids!

Hé, leuke topic met KOP-PIC's...

...dan moet ik ook maar effies... (en is meteen een uppercut!)



Ik van achteren, mijn Edition One verloor één week na aankoop al zijn klinknagels in de bak.... je kon er dwars doorheen kijken!



Ik en m'n meissie Mirella; geen rijbewijs, maar ook inmiddels VW-addict...



Dit was mijn eerste VW... hiermee begon de VW-feverrrr!!!
Het was een type 2 uit 1984 met 1.3, 60 pk-motor(!).
Kamei X-1 uitbouw en grille, Jamex verlaagd, Zender achterklepspoiler, OZ-racing wheels 7J X 15" en pikzwarte ramen ( behalve vóór...) (=wazig, want is foto van foto...)

(tussen de beide types twee heb ik ,naar alle tevredenheid, een witte Nissan 100 NX SLX gereden uit 1991. Probleemloos 6 jaar mee gereden en er ruim een ton bijgeklokt!)



Erg coole pic van mijn nickname-naamgever: Golf GTI Edition One uit 1989 in de kleur LC3U; dark burgundy. (sinds deze aankoop ben ik lid van het VOLKSFORUM) Een jaar in mijn bezit geweest en nu vervangen door een betere caravan trekker...
(in april 2006 hebben we namelijk een Beyerland 380/2 voor € 500,-(!) op de kop getikt, na enkele jaren een Conway vouwwagen te hebben gebruikt)



Onze VW Vento GT 2.0 uit 1993, na 1 week al met 7,5J X 17" Fondmetalvelgen, in brilliantschwartz metallic. Sinds 13 juni 2006 in ons bezit en nu al helemaal ons kindje!



Kamperen is nl. één van onze vele hobby's!
(foto laat de Edition One en de Beyerland, beide uit 1989(!), zien; toch nog één keer met pinksteren 2006 met deze '89-combi op pad geweest)

OPROEP: IEDEREEN, DIE DAT NOG NIET GEDAAN HEEFT; OOK JOU FOTO PLAATSEN!!!
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote