@ greenhawk:
(eerst: het is goed, dat je deze topic geopend hebt, want zo komt de minderheid (=de Vento) ook wat onder de aandacht!)
Aha, ik zie, dat je ook de plakletters hebt ondekt?!

Ik probeer de achterlichten eerst eens goedkoper te bemachtigen... Die internetwinkels weet ik nl. wel te vinden: in NED is € 139,- het goedkoopst en in DTL is € 89,-(!) mogelijk...
@ Ratfink:
Als je tweedehands koopt, heb je over de maat van de wielen niks te kiezen; ik kon met deze maat (en prijs) wel leven! ...,maar ik rij geen tractor, hoor... Ik rijd wel dagelijks op een 6-ton klemheftruck met low-profile 22"-'s en geen lucht erin...
@ s v d berg:
FOUT man, deze Vento:
fout één is Golf koplampen,
fout twee is koplampspoiler met logouitsparing, maar geen logo

, grootste fout is de tuningbumper, die eronder hangt, met erin twee knipperlichtjes die er helemaal niet bijpassen...
Mss moet je ff wachten tot het posten van foto's, totdat het hele spul erop zit en alles in kleur is gespoten, meestal ziet het er dan wel weer toonbaar uit...
Sorry, ik moest het ff kwijt; ik houd best wel van de fast and furious-style, maar dan op Japanse wagens. Persoonlijk vind ik dat je een Vento wat subtieler moet tunen; eigenlijk zijn velgen en verlagen genoeg...
Daarentegen vind ik deze, die ik in 2005 bij Full Speed in Zandvoort tegen kwam, wèl erg mooi!
VRAAGJE: zal ik de blauwe LED-undercar lighting, die ik nog heb liggen onder mijn GT hangen of verkopen?!
groeten van Vento Vice (aka René type twee)