Quote:
Originally Posted by VWJYI
nou wel lef zo'n meeting tegenwoordig 10 jaar terug was dit echt not done...... dan had je of een gesloopte opel of andersom....... wel een goed idee maar ben toch een beetje van de oude stempel voor mij geen vw-opel meeting....
|
is toch beetje uitgebreider dan vw-opel meeting hé. Is de 1st VAG-OPEL day in Europa
VW wordt dus SEAT, AUDI, PORSCHE ... (kortom dé merken

) en OPEL is langs zijn zijde ook uitgebreid.
anderszijds wordt het wsl ni zomaar een meeting, want er wordt momenteel want leuks besproken qua randanimatie etc (en neen, geen auto van beide merken aan flarden slaan, want das van de oude stempel

)..
terrein is groot genoeg als we de gehele straat lengte erbij tellen. Catering ligt al zo goed als vast en zal allerlei inhouden zoals friet, hamburgers, pizza, broodjes....
Kortom, wie vorig jaar bij ons hier in Belgie niet is geweest heeft wat gemist, maar dit jaar proberen we alsnog er iets 'special' van te maken waardoor er toch dikwijls aan gedacht zal worden.
Bekers zijn 50-tal dacht ik, ook specialer dan de 'ijzeren cups'..
Laat ons zeggen dat het breekbaarder is en veeeeeel meer standing heeft
onze flyers zijn al geruime tijd af (wsl al een groot deel heeft ene gekregen :P ), maar nu vrijdag zijn de affiches ook af.
Dus hier en daar in vlaanderen (ook zelfs Nederland enzo

) zullen ze verscheinen, maar als er mensen zijn die zich ook geroepen voelen affiches en/of flyers mee te nemen bij hun in de buurt, komt gerust ma op een meet bij mij :lol: :lol:
we zijn te herkenne aan de T-shirts (foto) :twisted:
dus als er nog vragen zijn ook, stel maar gerust