Ik irriteer me aan mensen die elke dag "up" doen voor hun advertentie....
Waarvoor is dat nodig? Als mensen iets zoeken dan spitten ze het advertentie gedeelte toch wel door of ze gebruiken de zoekfunctie. Je creeert een ongelovelijke chaos door elke dag "up" te zeggen.
Als je advertentie niet bij jouw new posts staat zegt dat nog niet dat het voor iedereen zo geldt

Ook wekt het de indruk dat je echt letterlijk van dat ding af moet, dus dat laag bod misschien al voldoende kan zijn en dan gaat de adverteerder ineens zeuren dat er niet serieus geboden wordt.
Dan is het ook uitermate irritant dat sommige mensen de moderators niet inlichten dat een advertentie verwijderd kan worden omdat het object verkocht is waardoor je dus gewoon een puinhoop krijgt dus geen overzicht en sommige mensen zwaar teleurgesteld raken

laatste zal wel meevallen maar ik vind het zwaar irritant, denk je het onderdeel te hebben gevonden omdat het te koop staat en zegt men dat het een maand geleden al verkocht is.
En nee, ik ben niet chagerijnig ofzo, moest het gewoon ff kwijt, even goede vrienden.
Mvg Dennis