View Single Post
Old 02-07-2006, 19:05
henkwassenaar's Avatar
henkwassenaar henkwassenaar is offline
Married to PC

Bij deze wil ik iedereen die de dupe is geworden van elke manier van schade sterkte wensen...Ik heb gelukkig gisteravond mijn auto stijf tegen de tent gereden,terwijl vrienden en jongens van creations het veld hebben bewaakt en hele n8 op onze autos hebben gepast...En toch hebben die lui het voor elkaar gekregen om tegenover ons en naast ons de auto's te vernielen.
Ik kon zelf weinig doen en had de 1e dag al ehbo bij me omdat tegen randje van zonnesteek aanliep en in elkaar zakte en 2 dagen tig x heb overgegeven en nix binnen kon houden..Van ons veldje zijn er 4 mensen echt heel ziek geworden en ben zelf net wakker geworden,terwijl mijn vriendin nu net nock-out ging en ook ziek op bed ligt...

En Schrok me dood toen ik net te horen kreeg dat Feije een ongeluk had gehad,terwijl gister nog met hem heb gesproken....
Ben gelukkig al blij dat er met hem zelf lichamelijk weinig aan de hand is,maar zal wel hele klap na de tijd met zich mee brengen..

Echt jammer dat deze jongen met zo'n mooie auto,eigenlijks toch de dupe is geworden van alle ellende..[STERKTE EN VEEL BETERSCHAP]

[quote="henk46"]Deze jonge is vriend van me:

Hij is zo zuinig op zijn wagen, hij heeft er de hele zaterdag op zondag-nacht naast gezeten om te voor komen dat ie NIET bekrast word.
Rijd ie zondag met zijn slapeloze kop naar huis en op snelweg valt ie in slaap

pakt 8 bomen mee en vliegt een keer over de kop

Auto total loss

Jonge ongedeerd GELUKKIG
Reply With Quote