View Single Post
Old 30-06-2006, 15:20
Menno Bremer Menno Bremer is offline
Forum Newbee

Heren,

Ik heb deze topic even gelezen en ik moet zeggen dat ik het met deze en gene niet helemaal eens kan zijn. Wij hebben een T3 Turbo diesel uit 1988. Het is een originele Westfalia camper en wij zijn de 2e eigenaar. Over het algemeen staan deze campers te koop (ook bij particulieren EN handelaren) tussen de 6000 en de 10.000 euro. Ik heb de onze afgelopen november gekocht bij een handelaar voor...................veel minder dan de gemiddelde vraagprijs. Nu ben ik er de hele winter mee bezig geweest, en kost ie me ook een godsvermogen, maar hij is nu bijna zoals ik hem hebben wil. Ik ga er nog een klapscherm in monteren en de deurhendel van de schuifdeur moet nog gepolijst worden maar dan is ie ook helemaal af. In het gespot forum op deze site staat ie ook maar ik stuur toch even een foto mee.

Voor wat betreft de verzekering (euro 250 per jaar) en de wegenbelasting voor deze camper (is namelijk maar 1 kwartaal per jaar voor een camper is 350 euro) zijn in mijn ogen wel overheen te komen. Zeker als je hem dagelijks gaat gebruiken!

Hier enkele foto's

Groeten Menno
Reply With Quote