24-06-2006, 22:35
|
Forum regular
|
|
|
|
(ik krijg bij dit forum er geen quote in .. what am I doing wrong  )
Vincent schreef: Ik ben niet ironisch hoor, Ik vind het wel goed. Ik deed het vertalen altijd om de "bewustwording" te bevorderen, maar als anderen meehelpen is dat alleen maar meegenomen.
En die boekenverkoop: Ik ga niet tegen mensen zeggen "koop het boek maar" om alleen maar dat plaatje te vertalen, dat vind ik een beetje flauw. De verkoop loopt nog altijd goed, dus ik merk er niets van. Als het zo door gaat duurt het niet lang meer voor ie is uitverkocht.
Die bewustwording helpt. En er staat natuurlijk veeeeeel meer in het boek dan alleen het kraken van de M-codes. Ik blijf er zelf de hele tijd in bladeren. Dat het maar snel uitverkocht mag zijn want het moet een hele klus zijn geweest en dat mag beloond worden
Hebben kevers trouwens ook M-codes? Dat vroeg ik me even af; toen ik vandaag met een kevereigenaar over M-codes had keek hij me nogal vertwijfeld aan namelijk ... Zo niet, waarom dan alleen voor de busjes? Kreeg wel de indruk dat een aantal kleuren van busjes en kevers overeenkomen.
Froukje
|