View Single Post
Old 24-06-2006, 19:09
LRR's Avatar
LRR LRR is offline
Getting there...

Hey mensen,

Nu eindelijk onze verbouwing thuis is afgerond (tot op een paar kleinigheidjes na), is het wel weer eens tijd om jullie op de hoogte te gaan houden van de vorderingen omtrent "The Little Red Rooster".

Er is in de tussentijd vrij weinig (lees: bijna niets) gebeurd, dus moest het vanmiddag maar eens gebeuren nadat ik de garage had opgeruimd vandaag !!
Ik heb even zitten goochelen met m'n motorsteun, en heb samen met mijn VW-Kumpel "Marcus-BBS" de DX erin gehangen.

Zoals jullie kunnen zien is hier optisch nog best een hoop werk te doen, en daar zal ik me de komende tijd mee bezig houden.

Verder staat de carrosserie nogsteeds bij de spuiter, en die zal binnenkort ook beginnen om de auto strak te maken en te spuiten. Ik ben eigenlijk best wel blij dat die nog niet klaar is, anders had ik hem alweer thuis gehad, en had ik m'n blokkie nog steeds zo aftands in de hoek van de garage liggen. Dus ik hoop dat het één en ander ongeveer gelijktijdig klaar is, dan kan alles weer in elkaar gezet worden.

De streef-datum is voor 17 September de auto klaar te hebben, zodat ik hem dan in Assen tijdens de MK1 meeting aan jullie kan tonen (Sponser gaat er eigenlijk een beetje van uit dat ik kom met m'n "rooie rakker", dus ik doe m'n best zodat ik hem niet teleur hoef te stellen).

Ik zal jullie op de hoogte houden de komende tijd, en af en toe eens wat foto's hier neer knallen.

Verder liggen er 2 nieuwe bumpers klaar voor montage straks, en een nieuwe GTI-lip ligt ook al op de vliering te wachten tot ie de drempels hier in de regio mag gaan schrapen

Tot zover voor nu,

Tot de volgende update maar weer !!!

Grtz............ LRR