View Single Post
  #9  
Old 22-06-2006, 12:38
Area51's Avatar
Area51 Area51 is offline
Draaideur donateur
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,886
Default

Enige 'nadeel' is dat je niet meer zo makkelijk terugkunt naar een 4x100 velg zonder je remmerij af te moeten breken.
Rij hier nu twee jaar mee rond, reeds 5x Frankrijk ermee ingeweest, en ruim 25.000 km onder de wielen van die âwhu
spijlbus door, en ik heb nog geen mankementen kunnen ontdekken.

Mooiste was wel de vakantie in 2004, en de meeting in Chateau d'Oex, Zwitserland .. vanaf de meeting (bovenin de
bergen, in een dal) is het een afdaling van zo'n 16 kilometer de berg af, en ik kon gewoon achter een Zwitser met een
555 aan, terwijl het 'dikke' kevertje achter me na twee bochten al moest lossen. Goed, op de rechte einden liep de
Soebie wel bij me weg, maar ik kon véél later voor een bocht in de remmen, en kroop dan weer in z'n kofferbak
Was wel een erg sportieve Zwitser, want eenmaal beneden in het dorp stonden we naast elkaar bij het stoplicht, en
kreeg ik een opgestoken duim en een goedkeurende blik van hem mee.

Afgelopen week alles eens los gehaald, en nagekeken/nagetrokken, maar ik ben (weer) geen gekke dingen tegengekomen.
Afgelopen APK zei mijn keurmeester het nog .. 't*ring, dat ding remt nog steeds als een achterlijke !!'
Reply With Quote