Zaterdag was het dan uiteindelijk de grote dag....
31 graden in de volle zon, super weertje, eerst de trailer gaan halen in midden Limburg met de hulp van Nick(name) (jongen van die DKW schnelllaster), hij heeft wel BE rijbewijs, en zijn vaders Vito.
De trailer is van zijn oom die veel doet met dkw's en hier staat ook de schnelllaster:
toen daarmee naar huis gereden, audi leeggehaald (spuitbussen en paar onderdelen) en toen vastgemaakt op de trailer met de hulp van pa:
de deuren, achterklep en motorkap goed vastgemaakt en ook de hemel vastgetaped zodat deze niet als parachute zou werken, en met een behoorlijk aantal spanbanden zowel het karretje als de auto vastgezet op de trailer....
zo stond ie in de straat:
Zo naar de spuiter gereden, en ik zal je zeggeen dat t zweet me in de bilnaad stond, ochal zat alles goed vast ben je toch bang dat er iets gebeurd, zou toch zonde zijn na al dat werk....
en daar staat ze dan, naast een volvo p1800

en een fiesta...

de volvo was opnieuw gespoten maar had behoorlijke sinasappelhuidlak dus ik schrok een beetje, dus ik vragen heb je die al gespoten?Nee zeggt ie lachend die is hier voor plaatwerk, maar die denkt er nog aan m opnieuw te laten spuiten...
pfieuw
achja nu ist afwachten....
iig mijn dank voor de hulp van mijn pa en nick zonder hen wast niet gelukt....