View Single Post
Old 19-05-2006, 00:41
WakeBus-J's Avatar
WakeBus-J WakeBus-J is offline
Forum Newbee

Red face dus...

Quote:
Originally Posted by robertjan007
Ik snap ook dat ze binnen het budget moeten blijven en dat ze tijd gebonden zijn, maar als je iets zonder of weinig kwaliteit afleverd doe het dan niet...
Doe het goed of niet. Een bedrijf als Care wil graag goed voor de dag komen maar als ze in het programma DGB zulke kwaliteit leveren breng ik mijn auto niet meer naar een van hun bedrijven.
Ik kijk echt wel verder dan mijn neus hoor (en die is heel lang hoor )
daarom zeg ik ook wat ik zeg!
Creatief zijn ze wel maar gewoon niet naar mijn smaak.
Er zijn best leuke auto's daar van daan gekomen alleen hoe ze zijn gemaakt en de kwaliteit daarvan is gewoon niets. Ik kan dat niet van alle auto's zeggen omdat ik die niet zelf gezien heb maar de stuk of 5/6 die ik gezien heb was de afwerking en kwaliteit echt bagger... De plaatwerkers en spuiters zeiden het zelf ook al. Maar ze kunnen niet anders omdat er zo'n tijddruk op zit. En dat vind super fout.
En dat is mijn ongezouten mening PUNT

jahoor… gaan we weer met de eeuwenoude discussie…
Ok, we gaan ff alles op een rijtje zetten:

-De tijddruk zit eraan omdat je als producent moeilijk een reeks afleveringen kunt vullen met 2 auto's per seizoen.

-Als kandidaat weet je waar je aan begint, en vaak zijn het mensen die hun auto toch al verschrikkelijk lelijk vinden, en niets te verliezen hebben…
Er zijn een hoop mensen die een moord zouden doen ondanks de slechte afwerking... omdat het geen wat ze nu hebben zo slecht vinden dat het eigelijk niet slechter of saaier kan worden.. (ik bedoel anders doe je natuurlijk ook niet mee, en neem je het risico niet)
Elk seizoen weer melden duizenden kanidaten zich aan.. dat zegt genoeg denkik...
En als iemand trouwens is opgegeven door een vriend ffzo., maar die wilt niet meedoen, dan hoeft dat echt niet hoor, ik bedoel, ze kunnen je heus niet dwingen! Genoeg mensen die wel willen!

-Care doet (alweer 4 seizoenen en de 5e in de maak) mee omdat ze er veel publiciteit en bekendheid door krijgen en schijnbaar bevordert het de klandizie bij care... (anders ga je er niet 5 seizoenen mee door.)

-Veronica blijft het uitzenden omdat het gewoon nog steeds goed genoeg scoort, en als mensen blijven kijken (en het dus goed blijft lopen) zullen ze doorgaan met het maken van nieuwe afleveringen.

Eigelijk gaat het allemaal om geld!
Kijkcijfers, reclame blokken, sponsors, geld geld geld!

-Kanidaat tevreden
-Sponsores tevreden
-Veel kijkers tevreden (blijkt uit de kijkcijfers)
-en dus Veronica tevreden!

Dus geen enkele reden voor Veronica om met DGB te stoppen...
Je mag vinden wat je wilt, maar zap liever weg dan je te irriteren, anders is het echt doodzonde van je tijd...
Want je kunt hoog en laag springen, maar DGB blijft voorlopig nog gewoon op de buis... en er is niets wat je daar tegen kunt doen!

Liefs Jolanda