View Single Post
Old 15-05-2006, 19:39
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder

Nou de mistlichtkabelboom is binnen. De pitjes werken. Binnenkort maar eens monteren en gelijk het beetje roest voorop de schermpjes wegschuren en dan weer netjes in de lak zetten.

Mijn radio is ook binnen, ik heb er lang op gewacht, eindelijk een stukkie muziek in de auto! Het is de Sony CDX-GT300 geworden. Deze kan MP3, WMA & het door mij veel gebruikte Atrac formaat afspelen. Veel muziek op 1 schijfje dus. Helaas heb ik de Sony software nog niet zo ver gekregen om een Atrac CD te branden, zucht het zal ook eens niet.

Maar het staat erg mooi, al die blauwe verlichting van de knoppen en tellerbak en de radio dus rood net als de MFA display.

Met die ruitensproeiers word het erg vervelend. Ik ga nu dus voor de hendels van een Golf Mk3 VR6, deze ga ik ombouwen. Ik hoop dus dat ik niet weer problemen krijg met de ruitenwissersproeiers. Ut word alleen even wat uitzoek werk welk kabeltje wat is.

De staaltjes kan ik eindelijk aanstaande zondag op gaan halen. Ik denk dat ik voor 8J verbreden ga met een ET van ongeveer 20 en dan met 195/50 winterbandjes.

Foto's zal ik binnenkort eens maken!
Reply With Quote