View Single Post
Old 11-05-2006, 18:31
Golf_1_gts's Avatar
Golf_1_gts Golf_1_gts is offline
Forum junkie

Default allemaal vraagjes van de gti

Omdat ik ebzig ben met ombouw van 1100 naar 1800 gti heb ik de volgende vraagjes

- Hoe hangt de luchtfilterbak op/vast met de injectieleidingen enzo. Ik heb alleen vaag ding aan de carosserie hangen maar onder aan de luchtfilterbak zie ik wel wat pennetjes uitsteken dus die zal daar wel in hangen?

- Koude startproeier.....daar zit ook een sensor aan...weet alleen niet wat ik ermee moet. iemand enig idee waar dat op aangesloten moet worden?

- Ontsteking...volgens de vraagbaak zit der op dat doosje (waar ik ff de naam van kwijt ben; waar twee van die vacuumslangetjes op zitten) eentje voor "vroeg"en eentje voor "laat. Zelf gebruik ik een ontsteking van een golf 2 (met hallgever) en daar zit dat doosje maar met een slang aansluiting. (lekker vaag verhaal maja... )

- Wou de benzine pompen (!) van een cabrio aansluiten...dus drukpomp in de tank en gewone pomp eronder...iemand die hier een mooie tutorial van. Oftewel hoe slijt ik dat aan ...en dikte van de nieuwe benzineleidingen wat ik moet gaan trekken.

alvast bedankt dan maar voor het lezen
Reply With Quote