Weinig reacties na de laatste update moet ik zeggen.
Maar goed, wij gaan vrolijk verder met de bouw van de auto.
Hierbij even een filmpje van de motor.
HIJ DOET HET!!!!!!
Nog niet helemaal optimaal, maar dat word verholpen door het laten afstellen van de carb.`s.
Ben in ieder geval blij dat hij het gewoon doet.
Er was namelijk voor mij weinig achtergrond informatie van de webers, wist niet hoe ze waren en in wat voor staat.
Dat het er goed uitzag was het enigste.
Hij loopt nu iets te rijk, dat komt omdat ze hiervoor op een opgeboorde 16v zaten met geflowde kop en andere nokkenassen.
Enigste wat er nog gedaan moet worden is het opzoek gaan naar een stuurbekrachtigings leiding.
Deze had ik namelijk wel, maar is door mijn collega per ongeluk gebruikt bij zijn ombouw naar st. bekr. .
Verder moet de auto nog worden voorzien van een einddemper, ik heb er wel 1 liggen die ik daarvoor ga gebruiken CQ pasmaken.
Maar daarvoor ben ik nog opzoek naar een originele einddemper van een golf 16v.
Verder moet ik ook nog een oplossing zoeken voor de bovenste waterslang.
Deze komt precies tegen mijn kelk aan.
Nu zag ik dat het watermondje van een golf 3 2.0 16v iets schuiner stond met dezelfde aansluitingen.
Ik denk dat ik deze maar even ga bestellen en passen.
http://www.video4all.nl/src/win_vid...BjhMJTQcmU3xXw3