04-05-2006, 07:15
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Quote:
Een `76er of `77er Golf Diesel? Veel geluk met zoeken, het zal een heeeele tijd verstrijken voor je zoiets gevonden hebt.....
|
ik moet dit bouwjaar hebben, omdat ik dit type mooier vindt. Ook om de blauwe platen ( of kan je die ook bij de andere bouwjaren krijgen ? )
Als ik dit type neem in benzine kan er toch ook een ander blok in ( lees wat ik hierboven geschreven heb )
Quote:
D, LD en GLD, al naar gelang de uitvoering, de Golf D is de spartaanste, de LD is al een stuk luxueuzer, de GLD heeft/had de meeste luxe, was het topmodel bij de Golf diesels. De motor was steeds dezelfde, een 1471cc diesel met 50PK.
|
waar vind ik de beschrijving van zo'n golf d, ld, gld uitvoering ? Is dit bij het bovenstaande linkje ? Kun je deze plaatjes ook nog bestellen, of moet je daar even goed naar zoeken?
Quote:
heb je wel eens gekeken wat het hoogte verschil is
van de motor, tussen een 90/110pk of een 150 pk.
|
ik heb gereden met een caddy met +- 160-170pk uit een 90 pk ALH blok. ( heb dit nog liggen ) Ik denk dat het dit blok gaat worden, maar kan ook gaan voor een pompverstuiver ( 130 of 150 pk standaard ). Heb nog niet gekeken naar de hoogte, maar weet wel dat het passen moet, omdat ik er een keer een foto van heb gezien.
nog iemand een leuke golf in de aanbieding met weinig laswerk ( 1974-1978 ) ???
leon
0614475246
|