24-03-2004, 09:35
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur
|
|
|
|
godverdegodver... ik bedoel vervelend...
ik heb eindelijk mijn golfje verlaagd (kzat er nou al een jaar tegenaan te hikken eej maus) khad nog ergens achter in de schuur 6cm veren liggen (ik d8 4 maar bleek 6 te zijn). Dus ik d8 van, ik laat ze der onder flikkeren, want hij moest toch dringend uitgelijnd worden en als de schokdempers dan gaar zijn koop ik wel kortere dempers. zo gezegd zo gedaan, ik kreeg hem terug, voor 80 euro alles laten doen (geen geld) maar wat blijkt. hij is 2 maanden terug schijnbaar goedgekeurd met 4 lekke schokdempers en de achterste waren zelfs aan het doorroesten (kutgarage). dus ik naar mijn vaste onderdelenboer om 4 nieuwe dempers. die zei, je ken beter een hele verlagingset nemen, want is goedkopen, volgens hem kon ik het beste supersport nemen. zou dan 410 euro gaan kosten, inclusief installatie maar exclusief uitlijnen. nou is supersport volgens mij een kutmerk, maarja..
ik verder gevraagd, via die maat van mij die ook die veren eronder heeft gelegd kan ik aan een weitec 6cm set (nieuw) komen voor 430euro inclusief installatie en uitlijnen.
Nou is dit allemaal nogal aan de prijs voor een arme student als ik, weet iemand nog een ander alternatief? heeft de kwikfit ofzo geen sportdempers los, dan laat ik ze er wel door een goeie garage eronder leggen. ik wil ook wel een hele nieuwe set, maar dan niet al te duur, maar toch redelijke kwaliteit (veel gevraagd, ik weet het). hij ziet er trouwens wel goed uit met die 6cm veren, foto´s volgen nog, kzit nou op mijn stage.
|