23-04-2006, 20:56
|
 |
10k maniac
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by breadfan83
siliconenolie kan eigenlijk overal wel op
wat eerder werd gemeld van die remmenreiniger...ik zie dat t wordt vergeleken met remmenolie....hum... laat ik dit zeggen: remmenREINIGER mag WEL, remOLIE mag NOOOOOOOOIT!!! dat spul vreet zich bijna overal doorheen!
en met de hogedruk gaat t trouwens prima, moet je alleen kijken HOE hoog de druk is
ik doe t dr iig wel mee, k raad alleen aan effe de accu dr uit te nemen, dan kan iig nix gebeuren
en naderhand effe verdelerkap afnemen, dat zijn twee klemmetjes, en van binnen effe drogen
accu drop en starten maar
|
het is remVLOEISTOF en geen remOLIE..
ontopic:
Ik heb ooit eens het motorblokje van m`n exgolfje schoongemaakt....
heb daarvoor eerst even een stukje gereden tot ie lekker warm was.....ff laten afkoelen en ingespoten met Vanish Oxi...toen met een afwasborstel en tandenborstel en een veiligheidsbril op aan het schrobben geslagen...
toen met een hogedrukspuit alles afgespoten (doordat je blokje nog gewoon warm is, verdampt het water redelijk snel)
daarna gestart en een tijdje laten draaiien/stomen....toen nog ff een stukje gereden om hem helemaal droog te rijden en weer laten afkoelen..
daarna ingespoten met blanke tectyl, alleen gaat dat barsten in de loop van de tijd, dus kan je beter bandenzwart erop spuiten....
het resultaat:

|