@ Marco:
thnx, had ik nog niet gezien. Zat te veel roest op. Zal morgen ff bij de dealer (Autohaas) langs gaan, zit hier toch vlak achter
@ Ruben: nee nog niet aan toegekomen. Ik had vandaag nog geen tijd. Ik moet eerst ffies een Orion van een vriendin door de APK zien te loodsen. Is haar daily ride en APK is morgen (euhh.. nu dus) verlopen.
Is maandagmiddag afgekeurd door losgeroeste veerschotel rechts achter. Balen want verder was ie oke. Is bij die dingen een lekkere lasklus. Eerst oude schotel v/d balk af slijpen, dan nieuwe plaat tegen de balk lassen en dan nieuwe schotel er op. Ik wilde de oude er opnieuw vast lassen maar dat schijnt ivm de APK-regels niet te mogen volgens de keurmeester

Kan 't verschil niet echt volgen tussen oude vast lassen of een nieuwe er op want de oude is niet rot ofzo, alleen los aan één kant
Maar die Orion staat nu boven m'n smeerput dus moet eerst ff die af en dan kan ik pas weer warm en droog met de Golf verder. Kan ze wel ff los laten trekken natuurlijk maar wilde meteen even de poten goed checken en dat kan nu niet tot de Orion klaar is.
Ik post 't wel ffies zodra 't gelukt is en dan haal ik meteen even die nieuwe bouten en borgmoeren voor het vast zetten. Zit ik straks ook niet opnieuw te kijken bij het verlagen.
Balen dat je die nieuwe display nog niet binnen hebt. Las de 29ste dat je 'm had besteld? Is ie nu krappe week onderweg. Zou hij er toch onderhand wel kunnen zijn toch?