View Single Post
Old 30-03-2006, 13:06
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Quote:
Originally Posted by Gert
Maar daarna postte Fred een foto van een vrouw waar menige kleuter over viel . Dat is ieders goed recht maar echt leuk commentaar was het nou ook weer niet . Dat de zogenaamde norm dun en vormloos is tegenwoordig is erg jammer . Vind het erg raar dat een paar maagden ( betaalde sex tel ik niet mee ) zich zo laten gaan en iemand die niet aan hun norm voldoen tot de grond proberen af te kammen op een zeer bedenkelijk MSN niveau .
Stoer he : weer een leuk topic gesloten ...

Haha, en dat zeg jij? *haal zich reacties van Gert voor ogen op vrouwen die door een bepaalde groep aantrekkelijk worden gevonden*

Daarnaast was het volgens mij gewoon grappig bedoeld... En werd er gewoon grappig gereageerd. Of wil je me soms vertellen dat zown foto serieus bedoel is?

En tot slot... excuses voor mijn goeie smaak.

@ Luuk, was niks mis met je pb, nogmaals bedankt.

En @ al mods... Waarom schrap je niet wat je zelf wel begrijpt, maar waarvan je na kunt gaan dat anderen er over vallen? Ik doel hierbij op de post van Richard. Gert zegt daarop: Das humor... Ik zeg dan op Gert... Je snapt zelf wel dat anderen dat niet begrijpen. En dan zou ik ruien of stoken?(volgens wie dat dan ook allemaal vinden...)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote