View Single Post
Old 30-03-2006, 12:28
Sander's Avatar
Sander Sander is offline
No personal life

Ben nog niet zo heel lang moderator maar hier even kort mijn visie:

Gummen en slotjes.

Het modden van dit forum doen wij allen in onze vrije tijd en er gaat best wat tijd in zitten. Met name Stijn en ik zijn regelmatig van huis dus dan hebben de andere moderators nog meer werk. We doen dit allen met plezier zolang we niet de politieagent hoeven te spelen. Ik zie het als onze taak om vooral het forum overzichtelijk te houden. Als we voor iedere post die we verwijderen een PM moeten sturen gaat het modden 3x zoveel tijd in beslag nemen. Als ik die tijd heb stuur ik iemand graag een mailtje, maar af en toe mis ik daar de tijd voor; hierbij alvast sorry.

Wat betreft het verkooptopics.

Persoonlijk vind ik dit een van de beste subforums. Zelden onenigheid over de kwaliteit van het aangebodene. Dit in tegenstelling tot marktplaats waar je af en toe echt troep krijgt opgestuurd of je komt kijken naar een auto die in goede staat zou moeten zijn, maar om te huilen blijkt te zijn.
Overzichtelijke verkooptopics zijn denk ik zowel goed voor de verkoper als voor degene die wat zoekt. Daarom heeft het forum verkoopregels en die hanteren we dan ook streng. Als ik zie dat iemand zicht niet aan de regels houdt levert dan een mailtje van mij op. Als ik de verkoper vervolgens wel zie reageren in z'n topic maar niet de advertentie zie aanpassen pak ik de gum.

Onterecht gegumd?

Ik ben ook maar een mens en zal regelmatig fouten maken. Daar leer je van. Mocht je het niet eens zijn met mijn ingrijpen kun je me gewoon een PM sturen. Hebben we het er dan even over en kan ik het evt voorleggen aan de andere moderators.

Post reporten.

We zijn niet 24/7 aan het modden en zien ook wel es wat over het hoofd. Denk je dat een post niet kan, heb je hem verkeerd gezet of wil je een slotje. Report het topic gewoon even. Komt ie tegelijk bij alle modderators terecht en kunnen we er wat aan doen.