30-03-2006, 07:25
|
 |
6k and counting...
|
|
|
|
Nou Tom zal ik ook ff : er was zondag een erg leuk topic over de meeting die heel even verzandde in VWF-VF gezeik . Was snel opgelost nadat iedereen het nogmaals goed begrijpend gelezen had .
Maar daarna postte Fred een foto van een vrouw waar menige kleuter over viel . Dat is ieders goed recht maar echt leuk commentaar was het nou ook weer niet . Dat de zogenaamde norm dun en vormloos is tegenwoordig is erg jammer . Vind het erg raar dat een paar maagden ( betaalde sex tel ik niet mee ) zich zo laten gaan en iemand die niet aan hun norm voldoen tot de grond proberen af te kammen op een zeer bedenkelijk MSN niveau .
Stoer he : weer een leuk topic gesloten ...
Nu aan iedereen die vindt dat er strenger gegumd wordt :
Dat er strenger ge-mod wordt heeft met de personele bezetting te maken die de laatste paar weken hoger is dan de tijd daarvoor . Gelukkig maar want het was hard nodig .
Ook ik lul of typ wel eens off-topic maar ik ga niet huilen als er een paar posts van mij verwijderd worden . Simpele regels vragen om simpele maatregelen .
En dat er geen PM wordt gestuurd als er iets verwijderd wordt mijn zegen hebben ze . Dat is namelijk geen plicht en zelfs ook geen recht : het is een vorm van service als de mods daar de moeite voor nemen .
Als je iemand wil mededelen en het is een beetje off-topic waarom dan zelf geen PM sturen als je wel verwacht dat na het gummen je PM-boxje vol zit ?
Just my 2 cents
|