29-03-2006, 18:09
|
Forum junkie
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Tommy
Welke achterkant heb je het over? Wat heb ik verkeerd getikt?
Ik wou alleen maar aangeven dat mensen die zeggen dat ze het jammer vinden en afstand nemen van het forum alleen zich zelf maar te pakken hebben. Het zou jij goed zijn dat de mensen die betrokken zijn bij het forum juist laten merken wat ze stoort. Weglopen is nooit een oplossing, confrontatie schept duidelijkheid.
Weet je wat het leuke is? Ik heb zo vaak van mod's gehoord dat mensen zich aan mij storen. Dat ik opeens te horen kreeg: dat anderen zus en zo over mij vinden... En je mag best weten dat ik hier enorme schijt aan heb... Maar wat me hiermee gelijk duidelijk is... Jij bent dus een van die mensen die zich aan met stoort.  (En ik turf lekker verder.  )
|
Overal schijt aan hebben helpt net zo goed als weglopen wilde je zeggen?
Nou ja goed, ik heb me nog nooit zo aan je gestoord, maar als je er trots op bent dat mensen een hekel aan je hebben, ga vooral door met turven zou ik zo zeggen...
Kijk en dat wegloopverhaal, ik heb gewoon geen zin om aan de ene kant felle discussies te voeren en aan de andere kant weer leuk te doen in een ander topic, dus zoals ik al heb aangehaald wacht ik even een tijdje af en wacht tot het mischien weer een beetje gezellig is...