View Single Post
Old 27-03-2006, 12:43
Pep Pep is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by Sander
Misschien kun je beter omschrijven wat het probleem met de bak is. Kunnen de technici hier misschien aangeven wat het probleem is. Als het te repareren is wil ik Stijn wel proberen over te halen ernaar te kijken. De bak ligt er toch al uit en ik wil hem best ff in Haarlem droppen.

Misschien kun je ook ff wat posten over je frituurvet project?

Right.... Het probleem was dus dat ik tijdens het rijden een bonkend geluid begon te horen, het leek net alsof er iets los hing onder de auto. Tijdens dat bonken begon de hele auto ook te shaken. We hebben de auto toen met de voorwielen op de krik gezet en hem in z'n versnellingen laten draaien, er kwam dan een heel rauw geluid uit de bak. Het is vooral bij het optrekken raak, en later bleef het ook bij het laten uitrollen met de koppeling ingetrapt (!). De laatste keer dat ik met hem reed begon ik ook moeite te krijgen om hem in z'n 3 te zetten, vanaf toen durfte ik niet meer verder te rijden. Als je Stijn zover kunt krijgen, zou leuk zijn . Ik zit nu nog in Zweden, weet niet of Sam nog verder aan het werk is geweest. Misschien spreek ik je dit weekend nog wel even.

Info over m'n frituur projectje is trouwens op het vw-caddy forum te vinden:
http://www.vwcaddyforum.nl/forum/in...y;threadid=2817

De teller staat inmiddels op zo'n 7000 km sinds de ombouw. Starten gaat soms wat lastig, vooral als het hard vriest, maar daar gaat nog wel een oplossing voor komen :-).
Reply With Quote