View Single Post
Old 26-03-2006, 16:53
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

schijnt n super meeting te zijn geweest...
zoals ik zeg... t schijnt...

eerst wilde de Jetta niet starten, dan maar met de kabels...
onderweg aangehouden omdat me maat met twee wieltjes over n streepje reed (OW BOEHOE)
uit coulance effe gewacht en toen ie weer langs kwam dr achteraan...
aan t stoplicht komt meneer de agent achter me staan om me meteen daarna ook effe langs de kant te zetten!

met de woorden: ZIJN ONZE ACHTERLICHTEN NIET EEN BEETJE DONKER? was me dag naar de klote... €50,- boete...

meteen daarna weer aangehouden wegens verdonkerde achterruiten, gelukkig kon ik me hier nog vanaf maken door de andere bekeuring te laten zien...

op de snelweg komt opeens me grille los... snel langs de kant en alles vastgezet, maak de achterklep open voor t gereedsschap, heb ik t halve handvat in me klauwe!

en om half vier dan eindelijk op de meet aangekomen hoor ik dat t hele gepeupel net vertrokken is...

voor mij is t dus wachten op de volgende meet!
hoop dat de rest zich een beetje beer vermaakt heeft, k zal t wel allemaal op de foto's zien! (mijn camera weigerde dienst, komt dr ook nog bij!)

enige lichtpuntje: net voor ik de oprit af tuf komt er een alfa voorbij geschove om zich tegen de achterkankt van een flinke vrachtwagen helemaal in puin te rijden
(bestuurdert was overigens nog in orde (voor zover alfa rijders überhaupt in orde zijn...))

op naar de volgende meet maar he !

greets
Chris

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote