24-03-2006, 21:03
|
 |
VW Addict
|
|
|
|
NOU nou, ik vind de kosten van dit geheel allemaal eigenlijk wel meevallen. Mensen roepen altijd maar dat het hier te breed is en daar te lang maar ze moeten wat beter nadenken voordat ze dat doen.
Het is allemaal leuk hoor, lekker zelf als beun de haas aan de gang met je vraagbaak erbij, maar het is natuurlijk gewoon gepruts. (Ik moet hier bij zeggen dat er uitzonderingen zijn onder de mensen die zelf hun auto repareren).
Bij een fatsoenlijke garage beschikken de monteurs over de kennis en benodigde gereedschappen om een reparatie las deze kundig uit te voeren. Als er dan meer aan de auto blijt te mankeren zijn zij wel degenen die dat moeten kunnen constateren, en repareren. Al deze kennis en middelen moeten ook betaald worden. Op het moment dat jij lekker zelf gaat lopen knutselen is de kans dat je van alles over het hoofd ziet vele malen groter, over het algemeen is het dan ook zo dat mensen die het zelf doen de zooi 3 keer los moeten halen en twintig topics posten op het forum voordat de zooi weer goed loopt.
Ik ben in ieder geval blij dat je golf weer goed loopt en ik hoop dat de mede forummers eens wat beter nadenken voordat ze beginnen te roepen.!
Kijk mijn beste.
Dit is een 16 jaar auto en een beetje monteur kan van deze auto met zijn ogen dicht nog een koppakking vervangen.
Het probleem is hier.
Je spreekt een prijs af en daar moet je aan houden.
Ik heb een timmer bedrijf.
Als een klant mij een overte aan vraagt ga ik kijken wat die genen wil en ik maak daarvan een prijs op.
Voor die prijs maak ik het.
Kom ik voor een verasing te staan wat ik niet heb mee gerekend,is de koste voor mij.
In garages kun nooit controleren wat ze gedaan hebben als je niks van autos weet.
Je weet nooit hoe hoog de kosten zijn.
Daarom heb ik een auto waar zelf alles aan doe en weet ik zeker dat het goed gedaan word.