Thread: Karikatuur
View Single Post
Old 23-03-2006, 18:57
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default Karikatuur

heey kindertjes

k zie op meetings en beurzen vaak van die stands waar ze tekeningen aanbieden met n karikatuur van n autootje dr op

vaak betaal je voor die krengen n eurootje of 30 - 35 en heb je n tekening van je eigen model, maar t lijkt voor geen meter op JOUW auto omdat ze niet dezelfde bumpers, lichten, spoilers, velgen en weet ik wat meer dr op hebben zitten

laat ik nou net n beetje aardig kunnen tekenen en toevallig ook karikatuurtjes... (he wat leuk!)

dus nou is me vraag of er hier iemand interesse heeft in een leuke karikatuur van ZIJN (of haar natuurlijk) auto op A3 of A4 formaat...

k denk dat de prijs ergens rond anderhalf tientje komt te liggen.

t voordeel ten opzichte van die dingen op de beurzen:
- de prijs
- t is een tekening van JOUW auto
- je krijgt n tekening aan de muur die niet ook bij n miljoen andere fanaten aan de muur hangt, maar enkel bij jou!

k moet er wel bij zeggen dat ik ze niet in kleur maar enkel zwart wit doe

waarom doe ik dit? k ben n student die niet echt veel tijd meer heeft om op vaste uren te werken maar wel n liefde heeft voor auto's
liefde voor auto's betekend behoefte aan geld...
als ik op deze manier een beetje mijn projectje kan bekostigen en mijn opleiding kan betalen zou dat natuurlijk super zijn!

laat maar wat horen
enige dat ik nodig heb is n foto van je auto van voor en achter en effe dr bij zeggen of je bepaalde wensen hebt... wat dit ook moge zijn...

k zal nog wel effe wat voorbeelden plaatsen vandaag of morgen van wat ik tot nu toe gemaakt heb...

groeten
chris

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale