Quote:
Originally Posted by Toby
waarom zo lastig met de gas kabel?
nieuw gaatje door koelhuis.
tule erdoor kabeltje erdoor en klaar is leon!!
|
Werkt niet.......de aansluiting zit te hoog boven die dynamo, zo'n grote bocht kan je niet maken.
Normaal hoort de aansluiting ook aan de linkerkant te zitten, en dan hoort er een soort hevel met kogelgewrichtjes op de 2 "oortjes" op het spruitstuk te zitten.
Dit is wel na te maken, alleen zit de gashevel aan de verkante keer van de carb
Quote:
Originally Posted by Toby
kun je dit haantje niet overzetten aan de andere kant zoals bij dell orto's?
dan maakt de gaskabel niet zo'n rare hoek ook!
|
Daar ben ik nu mee bezig !!
Alleen zit er rechts een oortje aan de carb waar een stelschroef op zit waar de gashaan tegenaan valt.
Deze kan ik wel laten zitten, maar dan zal ik iets aan de centrale stang moeten lassen zodat ik rechts de stelschroef kan gebruiken, en links gas kan geven............
Verder lekker bezig geweest vandaag !
Koppen zijn voorzien van nieuwe draadeinden, bijna al het plaatwerk is gespoten, en alle andere delen liggen klaar

Drijfstanglagers en zuigerveren gemonteerd...........kon alleen de koppen nog niet plaatsen omdat er geen stoterstangpijpjes vooradig waren
Next problem.........de spruitstuk bochten hebben een diameter van 38mm binnen, en 43 buiten
Het centrale spruitstuk een buitendiameter van 40,8.
Dus om de bochten op het spruitstuk te monteren zullen ze uitgedraaid moeten worden !
Morgen eens rondbellen wie dat voor me kan fixen, en dan gelijk de spruitstukken kan polijsten vanbinnen voor een betere flow.
Zaterdag weer verder iig !
Maar zondag gaat m niet worden met de ovaal