Thanks fubar, ken de site maar dat wist ik nog niet. Hoe ben je daar lid geworden? Gewoon op t forum aangemeld ofzo? Heb wel n aantal vraagjes eigenlijk. Ben je op de VF meet? is volgende week zondag in Bunnik. Spreek me eens aan zou ik zeggen, even rond vragen en dan vind je me wel
Je bent altijd welkom stijn, tis alleen ff rijden

Maar als t zo door gaat zie je em met mania vanzelf. Heb er nu al zin in !!
Gisteren niet stil gezeten al zou je dat soms wel denken

Wat hulp van G-eert-40 gehad, die kwam ff gezellig buurten en ouwehoeren, wel zo gezellig tijdens t hobbiën. Pa had vd week alweer wat gedaan ik heb het even afgemaakt. Het gaatje in de balk op de vloer had ie dicht gemaakt, ik heb nog even n stuk van de vloer vervangen, dat was erg dun. En de a-stijl staat aan de zijkant in de lak, dat was eigenlijk om ff te proberen hoe de motip kleur (benaderingskleur uit de spuitbus) uit zou pakken. Moet zeggen dat ie er verrekkes dicht bij in de buurt komt, dus die ga ik gebruiken. Meeste zit op plaatsen waar t niet op valt, alleen t front, maar dat nemen we voorlopig maar even voor lief.
Reparatieplaat ligt ook op t postkantoor, dus die wordt vd week ff afgehaald en kunnen we aan t binnenspatbord beginnen