De originele AAZ verstuviers hebben inderdaad 2 veren, de 1.9D maar 1. Alle 1.6D/TDs hebben ook maar 1 veer.
2 massavliegwiel met 020 4S bak (dit is wat er op zat):
Compleet: 10.6kg
Vliegwiel: 5.7kg
02A CEX bak met 1 massa G60 vliegwiel met:
Compleet: 15.6kg
Vliegwiel: 9.6kg
Dus 1/3e meer gewicht, ik ben beniewd hoe de motor gaat lopen en reargeren op het pedaal. afdraaien kan altijd nog, misschien rijd ik de koppeling die bij het vliegwiel zat wel eerst op (is niet bijzonder veel meer) en bekijk dan wat ik er mee ga doen.
Mijn streefvermogen? Het was 124.8PK/244Nm

Ik wil een voorzichtige gok doen op 150Pk/300Nm.. maar als ik de temperatuurhuishouding goed krijg (en houd) dan zou het misschien weleens meer kunnen worden

) Daarvoor komt er een EGT meter in het uitlaatspruitstuk, 2 voelers in de aan en afvoer van de IC, olieaftapplug temp voeler ipv peilstokvoeler aan een VDO meter en nog een extra koelwatertemp in een slang. Houd de rollenbanken in de gaten op de meetings
