Thread: Spiegels MK2
View Single Post
Old 11-03-2006, 01:10
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by Erik_Edition#1
OFF: waar woon je in sittard ?? is hier bij mij naast de deur..
zijn toch genoeg slopen in sittard op industrieterrein te vinden, zelfs autodemontagebedrijven
"Zelissen" bijvoorbeeld (naast mun werk ) check daar maar eens, stond laatst nog een fire & ice om gedemonteerd te worden
(omdat ik altijd op die hoogwerkers sta kan ik daar mooi op het terrein kijken )

&

ONtopic

ja bedankt voor de tip, maar met toontje heb ik al gebeld
die wist me meteen te vertellen dat ie ze niet had...
zoals altijd
probleem is dat ik maandag tot en met vrijdag in driebergen zit, en in t weekend op zaterdag moet werken tot 1700u
als ik dan klaar ben is toon dicht

maar ervaring leert me dat t een beetje n luie donder is als t op zoeken aankomt
t zou niet de eerste keer zijn dat ik n half jaar lang aan t bellen ben voor iets, en nooit heeft ie wat ik zoek, als ik dan langs ga staan dr containers vol met mijn schatten (ietsje genuanceerd, maar tis duidelijk zo )

de kampen ben ik ook al afgeweesd, maar die kunnen me ook al niet verder helpen

BTW waar zit toon nou ergens? op de oude plek nog of is ie nu al naar t milieupark verhuisd?
en waar zit jij? al ie al bij t milieupark zit, zit je zeker bij die kranen op de hoek, niet? is dat niet milcon ofzo?

on-topic weer, excuus aan ME!!!

Quote:
Originally Posted by Menace
No problemo... Kom zelf uit NO-Groningen dus is wel endje rijden ma ik zal effe voor je kijken

die afstand is op zich geen probleem met OV
en n huisgenoot van me woont in groningen ergens... dus misschien hoef ik niet eens zelf te reizen

Quote:
Originally Posted by bugs
op elke GL en nog luxer uitgevoerde golf 2 zitten ze op!
pb anders oakgreenvr6 maar eens, hij heeft ze misschien ook nog wel liggen
en hier is ook een topic: onderdelen gezocht, post ze daar ook maar een, denk dat je dan wel bingo hebt.

succes!

ik heb t al in t gevraagd topic gepost, maar toch bedankt voor de tip!

allemaal bedankt voor de hulp, maar ik ben dus nog steeds zoekende, nu wel met hulp, maar nog geen toezegging gehad
mocht iemand ze dus nog ergens in de weg hebben liggen...graag hierheen dr mee

voor de duidelijkheid:
t gaat dus om van binnenuit verstelbare spiegels voor t OUDE model MK@, met de spijltjes dus
kan iemand me trouwens ook vertellen of ik dan gaten moet boren in de deuren
en waar moet ik de knoppen plaatsen
heeft er iemand een foto van n paneel waar ze in zitten en misschien een of andere foto of n schema van t binnenwerk, dus wat IN de deur zit

thx!
chris
Reply With Quote