
05-03-2006, 18:45
|
 |
Forum Regular
|
|
Join Date: Feb 2006
Posts: 266
|
|
Ben heel benieuwd hoe je het afgesteld krijgt!
Alleen een ander gasklep huis van een Audi 5 cilinder brengt je niets dan ellende. Simpelweg omdat de hoeveelheid lucht die er doorheen stroomt niet overeenkomt met de hoeveelheid brandstof die de injectie "denkt" te moeten inspuiten. Resultaat is een hoog verbruik en geen prestatie verbetering. Daarbij komt ook nog eens dat je de auto niet meer goed afgesteld krijgt betreffende de CO. Ga je met de luchttoevoer spelen dan moet je evenredig gaan werken met brandstof inspuiting en druk. Mijn advies: koop voor weinig een 16V motor met injectie en bekabeling en hang die erin! Scheelt je een hoop tijd, geld en gepuzzel.
Succes daar in Schildwolde en de groeten aan die autoverzamelende accountant in spé!
|