View Single Post
  #96  
Old 03-03-2006, 19:31
volksaddiction's Avatar
volksaddiction volksaddiction is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,546
Default

Quote:
Originally Posted by M.I.V.W
F#ck!!! gister de vooras afgemaakt ,staat hij nog steeds te hoog,als de verstelbare as op zijn laagst staat,morgen maar de raster plaatjes losslijpen en een stukje verder weer in lassen,het was een standaard verstelbare vooras en ik wist niet hoe laag die zou gaan,NIET LAAG GENOEG DUS ! Sturen gaat overigens prima,geen problemen.
De kever staat nu ongeveer met de neus 10/15 cm van de grond.maar met die smart bandjes erop is dat nog niet genoeg,veel te groot gat in tussen de band en het scherm,wielen staan trouwens wel erg stoer naar binnen

hmmmmmmmmm, ik hoop voor je dat je laag genoeg komt !
Nadeel is, je vooras kan wel heeeeeeeeeeel ver omlaag, alleen de fusees hebben een eindpunt.
En dat eindpunt is er meestal eerder dan dat jij de kever laag wil hebben
Been there, done that !
Als je 'm echt op z'n buik wil, zou ik voor spindels gaan.
voordeel is ook dat dan het wiel mooi gecentreerd in de wielkast blijft.
Hoe lager je gaat, des te verder het wiel naar voren komt in de wielkast.
Hier een fotootje van mijn oude ride....maximaal laag (eindpunt fusees) en toch een gat ik de wielkast met smartbanden.


__________________
www.volksaddiction.nl


'52 split (my girl's slammed daily)
'55 oval (almost done)
'72 VW 181 (resto)
'91 golf I cabrio
'00 new beetle highline
Reply With Quote