Quote:
Originally Posted by LuNaTiK
Ik ben het met Richard eens... waarom zou je moeilijk doen en veel geld uitgeven, terwijl een knappe kr of pl net zoveel plezier met zich mee brengt!?
Ik heb de knoop ook doorgehakt en zit nu met een kale Jetta in het hok... Mooi Scirocco KRretje er in boetseren en ik kan straks weer jaren vooruit op redelijke snelheid! Even voor een paar centen een sloop-GTI er bij voor onderdelen en dan is het immers klaar!
|
k ben van de G60 en VR6 ook al afgestapt omdat dat kosten met zich meebrengt die ik met KR en PL minder ga hebben
en dan de keuze tussen KR en PL... KR heeft meer pk's, minder elektronica, prima combi dus. dan wordt t een KR...
maar dan weer iets anders. ik heb er nu een standaard 1600 in liggen, wat op zich ook redelijk van de plek komt. wat zijn daar de mogelijkheden van tuning zonder al te grote concessies te doen op gebied van betrouwbaarheid en kosten?
het blok is niet echt super, k vermoed dat de brandstofpomp t af en toe laat afweten...
bij n koude start houdt ie nogal in als je t gas eens intrapt, je voelt dan dat ie echt flink moet werken om vooruit te komen, alsof je in de derde probeert op te trekken
laat je dan een beetje gas los wil ie wel weer, maar niet echt vlot
als ie warm is zijn de problemen weg en is ie lekker fel
zou iemand me kunnen vertellen wat er aan de hand is en wat ik kan doen hiertegen?
en wat de mogelijkheden met t huidige blok zijn