View Single Post
Old 19-02-2006, 15:11
LRR's Avatar
LRR LRR is offline
Getting there...

Unhappy

Nou,

Gisteren naar Kosmeier geweest om m'n dakkie uit de Passat te halen.....................

We moesten bijna met een tang het slingertje ronddraaien, dus leek het me toch maar niet zo verstandig om dit systeem te kopen. Er stond ook nog een Scirocco 2, maar daar mankeerde ook nogal het één en ander aan het schuifkantelsysteem.

Met als gevolg dus, dat ik nogsteeds geen schuifkanteldak heb !! Toevallig sprak ik gister ons allen Sponsje ff op MSN, en die heeft even navraag gedaan, en nou schijnt er nog ergens zoiets rond te dwalen in WörtherSell'n !!!

Er wordt binnenkort naar gezocht, dus ik zit nog even vol spanning te wachten !!!

Heb de motorruimte even ontdaan van alle oude ML. De tips die ik gevraagd had hier hebben goed geholpen. Ik had nog een restantje euro95 in de klip zitten, en dan verdwijnt de ML als sneeuw voor de zon hoor !!!!!

Dus nu nog even de kitresten (van de rubbers) uit de deuren halen en een paar andere kleinigheidjes doen, en dan is hij in principe klaar om naar de spuiter te gaan.

Tot de volgende update maar weer !!!

Grtz................ LRR