Thread: Notch vraagjes
View Single Post
Old 12-02-2006, 19:53
Mychatype3's Avatar
Mychatype3 Mychatype3 is offline
VW Fanatic

De 2e druktoets van links is iets beschadigd. Wie weet waar deze voor dient? De toets is niet verder in te drukken en komt ook niet terug. 't lijkt alsof je hierdoor de meest linkse (ruitenwissers) toets niet in kunt drukken

de 2e van links is voor de ruitenwissers aan te zetten.... vaak versleten

Waar is de deurschakelaar onderaan de deurpost voor (midden foto)?

stoel ontgrendeling, zit een kabel aan vast die naar de stoel loopt en alleen als de deur openstaat kan je dan de rugleuning klappen

We zoeken de plek v/h motor nr! Waar zit dat?

bovenop midden op de karternaat, demonteer je luchtfilter... daar onder!!
Foto genomen met gedemonteerd achterlichtje. Dit ziet er niet ok uit. Mist hier alleen een (goed) rubber?

Jip je mist een goed rubber wat het spatbord afsluit tegen de carroserie.

Deze lichtjes zouden mee moeten knipperen, maar doen het niet. Alle boutjes er al uitgedraaid, maar hoe demonteer je dit huisje?

Zijn parkeerlichtjes als je je knipperlichthendel naar beneden doet terwijl het contact uit is moeten ze het doen.......... op de foto is ie al los zit waarschijndelijk in zijn rubbertje geplakt"ouderdom" zit rechts met een lipje in de koets gehaakt.... ff los peuteren......

Bij draaiende motor blijven de RAW controlelampjes branden. Sluiting?

denk dat je klok niet goed zit.... haal de klok er eens uit en dan de aansluitschijf die er achterzit ff goed schoonmaken...

Zo zit de voorbumper gemonteerd. Wat is er fout, bumper of steun?

deze bumpersteun ken ik niet, heel anders dan mijn 64ers druktoets notch....heb nog 2 nos steunen

Last but not least, welk (werkplaats) handboek is aan te bevelen voor een Type 3 uit 1962? De Haynes waar ik zelf graag me werk, is vanaf bj 1963

tussen 62/63 zit volgens mij geen verschil.....?
Greetings mycha