View Single Post
Old 02-02-2006, 20:49
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...

Default Off topic verwijderen .. zeker in resto-topics !!

Ja waar zullen we eens beginnen ?
Tis al zo vaak gezegd : off topic blijft off topic en iedereen weet hoe Jan en alleman daarover denken ...
Persoonlijk ben ik ook niet heiliger dan de paus maar heb er geen moeite mee als mijn postcount daardoor naar beneden wordt bijgesteld : eigen schuld ongelijk is ook een bult .
Waar we als team extra op letten is off topic gezwets in de advertenties en in Resto-topics .
Ok er ontgaat ons wel eens wat maar dan moeten jullie maar betalend lid worden zodat ik hier de hele dag kan gaan zitten gummen van 8 tot 5
Precies : die kale gaat maar ergens anders werken voor zijn geld
Zo is het nou ook met die topics die vervuild worden : ver- of aankoop en resto topics zijn belangrijk voor de topicstarters . Zeker als die er ons nog eens op wijzen dat er allerlei off-topic instaat die het nog eens een stuk onoverzichtelijker maakt ...

Ik denk dat er nu een paar de vergelijking niet helemaal snappen ...
Denk je dan eens in dat de starter van een resto topic dat net zo denkt : wat hebben de aambeien van Jan ( die van de familie Alleman ) met de restauratie van mijn .... ( vul een VW of Audi of Skoda of .. in ) te maken ?

Laten we lief en verdraagzaam zijn voor elkaar : we snappen allemaal de simpele regeltjes en soms houden we ons daar niet aan .. En dan wordt er iemand "boos" en doet er wat aan .
Onthou dan dat we het doen om jullie te pesten en niet om het overzichtelijker te maken

Reply With Quote