View Single Post
Old 05-03-2004, 10:39
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC

Hey,

Eindelijk kan ook ik op t forum :-)

Hier wat opbouwende/afkrakende kritiek van mijn kant.
Allereerst natuurlijk ff een pluim dat jullie, met z'n allen zoveel tijd en wijsheid willen steken in deze community. Sinds VWForum down ging is er een hoop veranderd in Golf Land. Ik zal de laatste zijn die vind dat 't er slechter op is geworden: Verandering van spijs doet eten.

Ok, natuurlijk kan ik gaan lopen bitchen (nieuwe werkwoordsvorm voor deze maand?), over het niet direct kunnen inloggen enz enz, maar dat doet ik niet: it was only me that had problems, en sterker nog: Hulde, Lof en applause dat jullie alle users netjes hebben overgezet van vwscene naar volksforum. Moet vast een kut klus zijn om van het ene board naar het andere board te migreren.

=> Wat ik echter wel raar vind: niet alles werkt 100%, terwijl de VWSCENE toch echt op dag 1 al melde: dit is een tijdelijk board, we zijn druk bezig, en binnenkort zijn we weer online met een veel beter forum. Ik beheer zelf ook een forumpje, en daar gaat ook niet alles even soepel, maar de start van dit forum had/heeft toch wel errugh veel op 'standaard' of 'niet werkend' staan. Maakt niet uit, maar toch.

=> De regeltjes: Kids onder de 13 moeten toestemming vragen een pa en moe, geen aanstootgevende, sexueel geaarde enz enz enz postings?
't staat er echt:
Quote:
By agreeing to these rules, you warrant that you will not post any messages that are obscene, vulgar, sexually-orientated, hateful, threatening, or otherwise violative of any laws.

niet echt gewend van ehmz,.. mister

=>Dan de vorm van het forum: alles is nieuw, en t is allemaal nog ff zoeken. Nix mis mee, MAAR: de plaats van de avatar, persoonlijke info etc: Kan dat niet op de 'oude' manier: links een staatje, rechts de posting.
Dat de signatures vaak vol staan met regels text vink al vervelend, maar zo worden de pagina's helemaaaal zo lang.

=> 't is een kwestie van smaak, de kleuren. Nix mis met blauw, maar een beetje contrast (zoals op 't oude board, met geel) vind ik ook niet heel erg.. Heb t gewoel dat t rustiger is zo, maar dat je minder 'ziet', en alles een beetje vagig is

Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
Reply With Quote