View Single Post
Old 13-01-2006, 10:17
Heleen's Avatar
Heleen Heleen is offline
VW Guru

Send a message via MSN to Heleen

Is niet negatief toch? Is iig niet negatief bedoeld, maar de ervaring leert dat nog maar weinig meets in Oostenrijk door zijn gegaan... als je er eenmaal bent heb je geen zin om te plannen, dan slaap je uit wanneer je uit wilt slapen, dan sta je vroeg op en ga je de bergen in als je daar zin in hebt, maar je gaat je niet haasten om maar op tijd te zijn om mensen te zien die je hier in Nederland ook al regelmatig ziet Niet dat het niet hartstikke gezellig is als je die toevallig tegen het lijf loopt, in tegendeel! En dat van die Duitsers, nou sorry... maar onze camping was ideaal totdat 'de Duitsers' (mag ik even generaliseren?) aankwamen, toen waren de douches elke ochtend vóór zeven uur al een teringzooi (ja, ook bij de vrouwen), totdat ze de rotonde bij Reifnitz gingen bezetten, totdat ze op het terras van Pier honderdzoveel gingen staan zeiken, hekken op auto's gooiden, deuken in deuren trapten en in ambulances werden opgehaald omdat ze zich bewusteloos hadden gezopen. Daar hou ik gewoon niet zo van Maar tegenwoordig zit volgens mij de complete Nederlandse delegatie in hotel of pension, dat schijnt een stuk beter te zijn.. ik ga ook nog wel een keer mee, ik bedoel, als ik het geld had ging ik dit jaar al weer mee, maar ik vind niet dat ik er nu specifiek iets aan mis omdat ik niet mee kan, snap je?

"Life will smile for you"

"Frankly... I don't give a damn."
Reply With Quote