12-01-2006, 17:04
|
 |
Forum junkie
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Richard
|
 Tranen in mijn ogen!
Even de tekst erbij (voor als de advertentie verwijderd is);
Quote:
Originally Posted by marktplaats
Hallo beste menseen,
U heeft hier de kans op de aankoop van een gevoel uit het 1973. namelijk een mercedes benz 220 d. Dit is echt een apart gevoel om te rijden. Alleen al hoe deze wagen eruit ziet met zijn verchroomde deur krukken bumbers en sier lijsten. Daarbij geteld de mooi lekker fout beige groen achtige kleur is het een plaatje om te bezitten. De wagen zit rond om goed in de lak en heeft geen roestplekken. Het enige plekje roest zit onde motorkap op het spatscherm Het is dus zoals ze zeggen een harde wagen voor dagelijks gebruik. De bekleding is zo lekker poep bruin van kleur dus echt een jaren zeventig ervaring. Dit rijdt echt als een luxe wagen je hebt echt het gevoel dat je kwaliteit onder je bibs hebt zitten. Zo lekker tegen die mercedes ster aankijken onder het rijden geweldig.... nu vraag je je zeker af waarom verkoopt die vent eigenlijk die auto.... nou dat zal ik eens uitleggen.
Mischien ken je wel die paaltjes die in het wegdek verstopt zitten en daar ook eigenlijik behoren te blijven,,,,,,,,,,, nou dat doen ze dus niet altijd.... je voelt het al... ja hoor deze auto heeft voor schade namelijk de paal heeft zich net achter de bumber om hoog gemurfd( zie foto’s). Dus daarom deze verkoop ben zelf namelijk niet handig met sleutelen aan auto’s.
Wat is er stuk; de radiateur,de van en een olie druk kapje en plaatwerk namelijk de radiateur ophanging. Volgens een expert die ik erbij heb gehad is het allemaal wel te doen...voor een kenner maar niet voor een leek.
Beste mensen de prijs voor deze mooie wagen zal aangepast zijn maar zal niet voor een appel en een ei verkocht gaan worden. Dit omdat de rest van de auto puik is.
Heb je interesse dan laat het me weten kunnen we tot een afspraak komen.
|
|