View Single Post
Old 10-01-2006, 15:56
evilnyntje's Avatar
evilnyntje evilnyntje is offline
10k maniac

Quote:
Originally Posted by Heleen
Tja, de vraag is alleen voor hoe lang en hoe vaak, alhoewel de allerbelangrijkste vraag nog wel is wat ik momenteel toe te voegen heb aan dit forum. Niets dus eigenlijk, maar een zeker iemand zei laatst tegen me dat ik maar weer eens een kijkje moest komen nemen, alleen heb ik nu even geen tijd om die 497 nieuwe posts door te lezen Bovendien staat de Golf nog steeds netjes afgedekt en ongebruikt te wachten tot ik hem weer tot leven wek dus vragen heb ik niet en antwoorden heb ik nog nooit gehad Ik weet wel dat jullie nu zo'n beetje allemaal denken: maar ja hou maar in gedachten dat ik hiertoe aangezet ben Ik ben benieuwd hoe het iedereen vergaan is de afgelopen tijd, of er nog opzienbarende transformaties of aankopen plaats hebben gevonden, wat er dit jaar op het programma staat enzo, en ja, dat zal ik heus allemaal zelf wel op gaan zoeken Ik vind trouwens dat de toegevoegde smileys een enorme toegevoegde waarde hebben, met name deze: LMAO. Oh ja, en ik beloof hierbij plechtig dat ik, afgezien van deze post, niet nutteloos zal posten, niet betweterig zal doen, me buiten de autotopics (dus bijna alles hier) zal houden, Misschien tot ziens op een meeting één dezer dagen... of elders.

Vanaaf weer in de stad Heleen?

My Swallowtail

Flake It!
Reply With Quote