21-12-2005, 14:45
|
 |
T2 Guru
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by lowrider
Ik denk dat het met origineel houden wel meevalt , een motorblok is simpel te wijzigen en terugkeuren is ook geen probleem.
|
Ik wil me er niet mee bemoeien....maar ik doe het toch
Ik denk dat je wel wat zult moeten  -en om dat blok er in te krijgen, dus zo makkelijk heb je dat niet teruggebouwd naar hoe het was. Mijn advies: niet doen! Tenzij je een volledig verbastelde roestbak hebt, dan heb je een excuus: het was toch al een verloren zaak.
Ik ben niet zo'n tune-dude maar in dit geval raad ik toch een getunde type 1 motor aan in plaats van een diesel...yuk, alleen het idee al! Die verlaagde diesel samba heb ik horen en zien rijden, geen porem! Bij zo'n geluid verwacht ik een T3-bouwvakkers bus.
Quote:
Originally Posted by lowrider
En wat tuning betreft ,als je een luchtgekoeld blok wilt tunen kom je met 1000 euro niet zo ver ( carbs van weber kosten nieuw al 500 euro stuk).
|
Tja, wie in stijl wil rijden moet geld uitgeven. Zo'n spijlbus is ook niet gratis, het zou een beetje jammer zijn als je die wagen nu gaat ont-stylen door er een dieseltje in te lepelen.
OK, it's a free country en het is jouw wagen, maar ik wil je toch aanraden er nog een nachtje over te slapen.
|