View Single Post
Old 19-12-2005, 16:57
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Quote:
Originally Posted by M.I.V.W
Als je een pistool tegen je hoofd krijgt ben je in mijn ogen zelf ook geen lieverdje dus geen medelijden met deze jongens.

Dat snap ik niet... kijk als ze nu zelf ook een pistool hadden... sja... Maar als je een ruzie hebt gehad, en je gaat verhaal halen, kan dat nog vrij onschuldig zijn.... Maar als dan opeens de pa van die gozer met een pistool aan komt zetten..... Als je dan zelf al geen lieverdje was, dan had je dit verwacht, was je niet geschrokken, en zou je niet in paniek raken...

Maar wat ik stom vind... Hij rijdt een VR6.......... zoek de snelweg, en geef gas....... klaaaar! Doe later alsnog aangifte.

Enniewee.... WHO CARES!

Ik ben zelf iig niet het type voor ruzie, en zeker niet het type voor verhaal halen.

Maar goed, ik heb zelf eens met een paar klasgenoten voor een stel idioten moeten rennen, en zouden we ook het politiebureau binnen, maar was dicht.... In zown achterstands kut gat hier in friesland, heb je van die mongolen die als de drank op is wat anders interessant gaan verzinnen... En zochten ruzie... Wij wouden weg... Houden ze 1 tegen... een ander trekt zijn bek open... en het is mis. Maar wat doen die stakkers... met hun dronken harses in zown verrotte 316 wat heen en weer scheuren, en achter ons aan... Dus wij door tuinen enzo rennen om die stakkers zien kwijt te raken... Klasgenoot van me die we kwijt raakten kwam ze tegen... Ze hadden em zeg maar "gevonden", en die heeft 1 van hen het ziekenhuis in gemept toen... Die raakte ook in paniek, en werd blind... En maar goed ook....

(paar maand later werd er daar iemand doodgereden in een woonwijk..... TUIG!)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote