Thread: Ally cat 13x8j
View Single Post
Old 11-12-2005, 10:07
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC

Exclamation Ally cat 13x8j UPDATE

Jeetje, het is zondagochtend 9:52 en ik zit al een uur wakker beneden, terwijl we vannacht zeker tot 5 uur zijn doorgegaan. Ik kon niet slapen omdat ik gister in het donker mn nieuwe aanwinsten in de kofferbak had gelegd en ik wilde ze dolgraag bij daglicht aanschouwen. Nu is het dan zover en ik zal jullie even mee laten genieten.
Eerst even een stukje voorgeschiedenis (voor de gehaasten, doorscrollen naar de foto's). Na wat email contact besloot ik na het zien van 1 wazig fotootje om op de velgen te bieden. Volgens de adv van deze dhr waren het ats velgen, honinggraad, 8x13, velgbed ongeveer 3,5 cm en ik had dus een wazig fotootje gezien, waarop niks viel te lezen. Verbaasd dat mn eerste bod meteen werd geaccepteerd, had ik dus een paar velgen gekocht die nog in rotterdam lagen (ik woon in friesland). gisteren zijn de velgen dus door iemand voor me mee genomen en tot mijn enorme verbazing zijn het geen ats velgen, maar ALLY CAT SPECIAL RALLYE, met een velgbed van zeker 8 cm diep! De plannen zijn om er 175-50 omheen te persen en het velgbed (of de hele velg) te polijsten en vervolgens onder de jetta mk1 te zetten. Ze hebben eigenlijk geen schade wat me helemaal blij stemt. Er zitten nog 3 naafdopjes bij dus eigenlijk zoek ik hierbij een vierde, dus als je zelf 1 hebt of iemand weet? Nu lang genoeg gewacht: omdat een plaatje heel wat meer zegt dan een praatje (en iedereen hier nogal fotogeil is )

Kan iemand me vertellen wat deze met gepolijste rand (of geheel gepolijst) ongeveer waard zijn? dus de straatwaarde ongeveer? niet dat ze weg gaan hoor... al is alles te koop natuurlijk.

Reply With Quote