View Single Post
Old 29-11-2005, 14:15
LRR's Avatar
LRR LRR is offline
Getting there...

Quote:
Originally Posted by steven16v
Ziet er allemaal goed uit. Hoe staat het nou met de GTI? En het originele blok komt er weer in? Gereviseerd of niet?

Situatie is momenteel zo dat ik vanavond ff de aandrijfassen loshaal en zo, en dat dan de motor eruit kan. De motor (origineel 112 pk 1.8 DX) is voor ± 5000 km geleden reeds gereviseerd (incl. versnellingsbak). Dus dat scheelt weer in de kosten !!! Het blok moet zoals je op de foto's kunt zien "optisch" wel even gereviseerd worden . Ik hoop dat ik de GTI voor de kerst nog even bij de spuiter kan brengen, zodat ik hem ergens in Januari weer gespoten kan halen. Dan ga ik ondertussen de motor even aanpakken zodat ik direkt weer kan opbouwen als de GTI terug is. Dat ik maar wel op tijd klaar ben voor het komende seizoen natuurlijk !!!!

Het zal trouwens even in etappes gaan. Aangezien we thuis de keuken ook nog verbouwen/uitbreiden, ontbreekt de tijd een klein beetje.
Moet nog een setje wielen hebben voor komend seizoen want mijn ATS look-a-likes moeten nog een polijstbeurt hebben en dat ga ik voor het komende seizoen denk ik ook niet redden. Het interieur zal pas volgende winter aangepakt worden, dus ga ik mijn Corrado stoelen er eerst zo even inzetten, om vervolgens in de komende winter de achterbank passend te maken en alles opnieuw te laten stofferen !!

Eerst maar even een jaartje cruisen en kijken of hij technisch verder helemaal okee is, en dan heb ik gelijk weer 2 klussen voor de aankomende winter !! Ben ik weer van de straat in ieder geval !!

Zal ff wat foto's posten zodra de motor eruit is, want de motorruimte is ook niet geheel rood (lees: roestbruin-metallic) meer.

Ik hou jullie weer op de hoogte !!!

Grtz............ LRR