View Single Post
Old 13-10-2005, 09:15
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life

Red face

Tja, iedereen heeft z'n eigen smaak.
Ik persoonlijk houd niet van bruintinten en beige, maar voor de retro-look zijn dat toch wel dè kleuren die daarbij horen.

Ik heb zelf een GTI in de kleur Dark Burgundy Perleffekt L 0C3 UP2, een erg donkerrode kleur; 's avonds zwart. Dit vind ik zelf wel mooi. Nòg mooier vind ik het donkerpaars metallic, zoals een Fire and Ice dat heeft. De combinatie met de bijpassende bekleding maakt het helemaal mooi!

Wil je echt opvallen, dan is oranje, kanariegeel, babyblauw, limegroen of lilapauze-paars mooi. Hierbij denk ik dan ook al bijna als vanzelf aan (iets te) veel plastic spoilerwerk. (houd ik ook van, hoor).

Als je op een meeting van de GTI club Holland komt, zie je vooral veel, heel veel donkere tinten: zwart, donkerblauw, donkerpaars.

Heb je een auto met veel welvingen (dus geen "blokkige" Golf type twee, zoals ik, maar een Kever bijvoorbeeld), dan is een lichte tint erg mooi, maar vooral van die kameleontinten en pareleffecten komen dan erg goed uit!

Ieder z'n eigen smaak geldt hier meer dan ooit tevoren. Als de kleur van de carrosserie op één of andere manier maar terug komt in het interieur, dan heb je in elk geval een mooi geheel, wat voor kleur je ook kiest.

René V.
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote