View Single Post
Old 01-10-2005, 15:31
Neill_s's Avatar
Neill_s Neill_s is offline
Volksforum Donateur

Vandaag de kever gehaald! De eigenaar belde op of het een uurtje vroeger kon... nou, geen probleem hoor ! Om 13.00 uur de kever op naam gezet en toen rustigaan naar huis gereden...

WAT IS DAT KICKEN ZEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :biggrin:

Ik zag op de A27 (thv oosterhout) nog een groene kever met dakrek op de andere rijbaan, stak gelijk z'n hand op... Ik wist niet dat keverrijders elkaar ook groeten. Wel een leuke gewoonte btw, ga ik zeker doen.
Toen thuisgekomen gelijk aan de stikkers plukken, eerst de pissende mannetjes eraf (tegen flitspaal en politie...) Toen de vlammen.... Helaas kwamen er gelijk stukken matzwart mee, dat was minder, maar ja, matzwart werk je zo weer bij... Ook de zwarte raamfolie profi verwijderd (Thnx to Bruders en de buurkinderen ) Daarna 'ff snel foto's gemaakt, gelijk weer aanspraak van diverse voorbijgangers... echt leuk, zo'n kever, het doet bij iedereen wel wat.

Bij deze de foto's van dag 1, ik heb er geen gemaakt met de vlammen en folie erop, daar wil ik niet aan herinnerd worden...

*edit- ik zie nu dat de vlammen nog wel afgetekend staan .....*

Er zat nog een leuke stikker tegen de voorruit, herrinerend aan zijn voorgaande jaren...

Nu maar met de roller aan de gang....

Groeten Niels