View Single Post
Old 28-09-2005, 10:00
scumbag's Avatar
scumbag scumbag is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by SplitBien
tjonge jonge...

IK heb ervoor gekozen om vegetarisch te worden, niet alleen omdat ik het zielig vind maar meer omdat ik het niet kan eten omdat het telkens door mijn hoofd spookt dat dat stuk vlees ooit geleefd heeft. Mijn katten kunnen niet kiezen om vegetarisch te worden. Bob eet ook gewoon vlees, t'ja dat is zijn keuze en ik ga hem ook niet dwingen om geen vlees te eten, ik laat iedereen in zijn/haar waarde als ze vlees eten.
Over een jaar of 2 neem ik 2 honden die ook graag vlees willen eten, en dat geef ik ze dan ook. En als je het nu echt wilt horen; ik draai ook gerust een gehaktbal voor bob, als ik het zelf maar niet hoef te eten. Daarbij heeft dit totaal geen betrekking op de hulp die ik vraag voor de katten en honden!!

Ik denk dat je nu beter je bed in kan stappen richard want anders ben je morgen WEER niet te genieten.

Beetje last van selectieve verontwaardiging he? Vlees eten is zielig omdat dat vlees ooit geleefd heeft, maar je geeft het wel aan poes en hond. Als je nou die kat en hond de deur uit doet (of nooit in huis had gehaald) had dat toch weer een paar koeien per jaar gescheeld!

Opportunisme ten top!
Reply With Quote