27-09-2005, 23:20
|
 |
VW Fanatic
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by SplitBien
T'ja je moet de natuur zijn gang laten gaan wat wilde dieren betreft.... Leeuwen eten zebra's, t'ja het is zielig voor de zebra maar tÃ*s de natuur.... Een mug dood meppen doen we allemaal maar honden of katten mishandelen dat is wat mij betreft een HEEEEEEEEEL anders verhaal. Je kiest voor een hond of kat (of konijn, hamster, rat bla bla bla) en die hoor je goed te verzorgen. Ik zet me dus in omdat het mij aan het hart gaat, als dat bij anderen niet zo is dan is dat erg jammer.
|
Ik wil nu wel een keer een inhoudelijk argument van je horen over wat ik al eerder zei.
Zelf ben je vegetariër, maar je hebt wel een poes (of een kater, daar wil ik vanaf zijn). dat beest moet toch ook vreten? Is het dan niét zielig als je een blik Kitekat voor hem/haar opendraait? Dat is toch ook vlees van een dier dat gestorven is om aan jouw behoeften te voldoen, direkt of indirekt? Sterker nog, dat vlees is hoogstwaarschijnlijk afkomstig van de "bio-industrie", waar zoveel geleden wordt door dieren (koeien, kippen en varkens weliswaar, geen schattige kittens).
Weet je hoe je hypocriet spelt?
S-A-B-I-N-E!
|